نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه محور خطبه‌های نماز جمعه شهر‌های استان مرکزی بود.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه با بیان اینکه مردم در اندیشه امام خمینی(ره) و رهبری، محوری‌ترین پایه و اساس انقلاب هستند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید، با رفتار جمعی صحیح، تعامل و پرهیز از مجادلات سیاسی، مشکلات مردم را با قوانین درست برطرف کنند 
-------
امام جمعه خمین با اشاره به اینکه ملت ایران رییس جمهوری مردمی، ساده زیست، توانمند و شجاع را از دست دادند، گفت: به لطف خداوند یک ساعت اداره امور کشور تعطیل نشد، اما انتظار می‌رود مردم با انتخاب آگاهانه خود از بین همه افراد که اصلح هستند اصلح‌ترین را انتخاب کنند.
--------
خطیب جمعه دلیجان با اشاره به مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه‌های خود الگوی تازه‌ای به جان معرفی کرد و مروز لزوم شناخت بیشتر جوانان از امام راحل بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
--------
حجت‌الاسلام ربانی امام جمعه محلات با اشاره به جنایت‌های و دست‌های به خون آغشته صهیونیست‌ها و غرب در رفح و محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر در به آتش کشیدن مردم بی گناه گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس درس مهم مکتب امام خمینی(ره) است که به ان تاکید می‌کرد.
--------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: از دیروز کار ثبت نام شروع شده کسانی باید ثبت نام کنند و وارد میدان شوند که شبیه شهید رئیسی باشند. مانند او پرتلاش و خستگی ناپذیر، خدمتگزار صادق، مدیر انقلابی و از همه مهم‌تر خود را خادم مردم بداند. 
---------
امام جمعه شازند با محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست در غزه و بویژه رفح گفت: آمریکا مدعی حقوق بشر تا به امروز ۵۰ بار از حق وتوی خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده کرده است و هزاران انسان بی گناه را در این منطقه به شهادت رسانده اند .
-----------
 حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه هم به ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی ره اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در مناسبت‌ها و مراسم مختلف نشان از ولایتمداری و حرکت در مسیر انقلاب توسط مردم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.