رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد گفت: امسال ایجاد ۳ هزار و ۱۱۱ شغل برای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان درنظر گرفته‌ شده که امیدواریم نظیر ۲ سال گذشته بیش از آن، محقق شود.

محمدصالح پیروتی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد با بیان اینکه امسال ۳ هزار و ۱۱۱ تعهد اشتغال برای مهاباد درنظر گرفته شد، گفت: این تعداد تعهد شغلی در بین ۳۲ دستگاه اجرایی توزیع شده که باید تا پایان سال نسبت به به‌کارگیری افراد و ثبت آن در سامانه رصد اقدام شود.

وی اضافه کرد: امسال اولویت به‌کارگیری و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، دارندگان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد ادامه داد: در بین دستگاه‌های اجرایی نیز اتاق اصناف، کمیته امداد، صنعت، معدن و تجارت به ترتیب با ۶۵۰، ۵۹۵ و ۴۷۶ نفر بیشترین سهمیه اشتغال را به خود اختصاص داده‌اند.

پیروتی درخصوص تعهدات پارسال در این حوزه بیان کرد:  ۳ هزار و ۹۵۹ شغل توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان در سامانه رصد طی پارسال ثبت شد که ۴۰ درصد بیشتر از سهمیه ابلاغی بود.

وی افزود: سهم تعهد اشتغال شهرستان مهاباد پارسال ۲ هزار و ۸۱۰ نفر بوده که با همکاری و تلاش دستگاه موفق به ثبت اشتغال ۳ هزار و ۹۵۹ نفر شدیم.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت طبق بررسی‌های انجام شده دارای بیش از ۱۰ هزار نفر جویار کار است.

پارسال بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در آذربایجان‌غربی و به تبع آن، شهرستان مهاباد محقق شد که البته امسال، سرعت تحقق بیشتر شده و انتظار می‌رود رقم تحقق اشتغال در استان و شهرستان‌های مختلف طی سال جاری از ۱۱۰ درصد هم فراتر رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.