همتی در جمع خبرنگاران:

نگاه کنترل مردم باید به اعتماد به مردم تغییر کند

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم انتظار دارند مسئولان بدون شعار زدگی و بازی با الفاظ امورات اقتصادی آنها را ساماندهی کنند.

عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه سال پیش گفتم امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه مردم همتراز با آنها نیست، امروز بعد از سه سال درستی حرفم را درک می‌کنید.

همتی افزود:کاهش شدید ارزش پول ملی و ادامه تحریم‌های ظالمانه، امکان رشد و توسعه را گرفته و قدرت خرید مردم به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال یک زندگی همراه با عزت و رفاه هستند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم انتظار دارند مسئولین امورات اقتصادی را بهبود بخشند. امرو ز تنها راه اصلاح امور مشارکت در انتخابات و رای قاطع به توقف روند‌هایی است که اوضاع اقتصادی را به چنین وضعی کشانده است. تکیه من به همکاری با تمام جناحین سیاسی در مسیر رشد و اقتصاد است.

همتی گفت: نگاه کنترل مردم باید به اعتماد به مردم تغییر پیدا کند. تحریم یک واقعیت است و برای رفع آن باید توافق ملی ایجاد کرد و برای خنثی‌سازی آن باید کاسبان تحریم را از دسترسی به ثروت مردم دور کرد.

وی گفت: تجربه‌های ۴۰ ساله مدیریتی من گواه این است با همکاری و استفاده از نیرو‌های کارآمد و استفاده از داشته‌ها می‌توان شرایط را بهبود بخشید. در روز‌های آینده برنامه جامع من پیش روی همه شما عزیزان خواهد بود.

او اظهار کرد: امروز زمان آزمون و خطا نیست. مردم انتظار دارند مسئولان بدون شعار زدگی و بازی با الفاظ امورات اقتصادی آنها را ساماندهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
بانک مرکزی رو که نابود کردی بیا بیا مملکت رو هم نابود کن ....!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
این همه بلندگو خبرنگار انگار شده رئیس جمهور
آخرین اخبار