حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت : مجلس دوازدهم امیدآفرینی در جامعه را سر لوحه کار خود قرار دهد چرا که این موضوع از نشانه های مجلس در تراز انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه سمنان با اشاره به آغاز بکار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با انجام وظیفه خود در قانون گذاری و نظارت، در تراز انقلاب و امیدآفرین باشند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، گفت: مجلس شورای اسلامی باید آرامش‌بخش باشد و امیدآفرینی را در جامعه سرلوحه کار قرار دهد.

وی تاکید کرد : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام وظیفه خود از جمله قانون‌گذاری و نظارت بر اجرا با رویکرد امیدآفرینی، از جنجال و التهاب در جامعه جلوگیری کنند 

امام جمعه سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی انجام وظیفه می‌کند از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید التزام اخلاقی و مراقبت از خود داشته باشند و همدلانه با قوای دیگر کار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی همچنین با محکوم کردم جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح گفت : رخداد فجیع رفح جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برای جهان آشکارتر و آزادگان دنیا را بیدار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین به بخشی از مفاد نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان بیدار و آزادیخواه آمریکا اشاره کرد و افرود: دانشجویان بیدار جهان جزو جبهه مقاومت محسوب می‌شوند و اکنون در نظام نوین جهانی تغییر بنیادی در حال رقم‌خوردن است.

وی با اشاره به اهمیت نامه رهبر معظم انقلاب گفت: متن نامه برای جوانان و دانشجویان کشور تبیین شود و فعالان فضای مجازی نیز به این موضوع بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه پیروی از ولی‌فقیه رمز پیروزی و اقتدار است فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد را تسلیت گفت و تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران بر پایه معنویت و اخلاق پابرجاست، به برکت امام راحل (ره) است.

وی با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات رییس جمهوری بر لزوم بکارگیری راهبرد‌های اجرایی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت جهاد تبیین و پرهیز از تخریب و توهین، پرهیز از ایجاد اختلاف و تنازع مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.