اعزام ۱۴ دستگاه اتوبوس زائران مرقد امام (ره) از منطقه شرق شیراز

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: ۱۴ دستگاه اتوبوس از منطقه شرق شیراز به حرم مطهر حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند.

عباس قره خانی در نشست ستاد اجرایی ارتحال حضرت امام (ره) که در سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، با اعلام این خبر گفت: زائران حرم امام (ره) پس از تجدید میثاق با امام امت، مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) نیز زیارت خواهند کرد.

او تصریح کرد: مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی به برکت اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور هموار و در حال توسعه و گسترش است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، در ادامه با بیان اینکه تفکر سیدالشهدای مقاومت «حاج قاسم» و سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، دنباله تفکر و اندیشه امامین انقلاب است، افزود: خدمت صادقانه، تلاش شبانه‌روزی در جهت کسب رضای الهی خصیصه مشترک هر دو شهید بزرگوار بود.

وی با تصریح اینکه هر سال شاهد رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها هستیم، گفت: دشمن به دنبال رخنه و ایجاد شکاف در بین طبقات مختلف نظام است، اما خون شهدا چنان جوششی در بین مردم ایجاد می‌کند که همه دشمنان اسلام و انقلاب انگشت به دهان می‌مانند.

قره‌خانی به اندیشه امامین انقلاب اشاره کرد و افزود: به حمدالله تفکر و اندیشه امامین انقلاب که برگرفته از امامان معصوم در جهت رشد و تعالی انقلاب اسلامی است در اقصی نقاط جهان در حال طنین‌انداز است و این اندیشه روز به روز نه تنها در کشور‌های منطقه غرب آسیا بلکه در کشور‌های اروپایی نیز شاهد این امر خطیر و حساس هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز گفت: دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند تا اندیشه‌های امام را تحریف کنند و به گونه‌ای دیگر شخصیت امام خمینی (ره) را به جوانان و نوجوانان این مرزو بوم معرفی کنند، اما جوانان تشنه ناب تفکر امام هر سال برای تجدید میثاق با امام خود پیشقدم شده تا بار دیگر به دشمنان اثبات کنند که پیشرفت کشور در گرو اندیشه امام (ره) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.