حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: جامعه کنونی به شدت نیارمند وحدت است چراکه همبستگی و مشارکت عمومی نقش بسزایی در تقویت قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مهمی در پیش داریم که ناخواسته با آن مواجه شدیم که نباید در این فضا راه رئیس جمهور شهید فراموش شود.

وی افزود: گشایش مجلس جدید هم باید به صورتی باشد که در قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون تلاش بسیاری داشته باشد و این مجلس باید متحد و منسجم بوده و وفاق ملی در مجلس و استان‌ها حاکم شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان در خصوص فلسطین، اتفاقی مهم بود که نشان دهنده گسترش محور مقاومت به دانشگاه‌های غربی است.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: از انتشار این پیام، دشمن به شدت به خشم آمد و آثار آن را در آینده بیشتر خواهیم دید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به در پیش بودن ۱۴ و ۱۵ خردادماه سالروز ارتحال شخصیت بزرگ تاریخ، امام خمینی (ره)، گفت: ایشان انقلابی را برای بشریت و توسل به اسلام به وجود آوردند که امروز آثار آن بیشتر دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی ویژه بودند که در علم، حکمت، تدبر و اخلاق به عرصه‌های والا رسیدند و دشمن شناسی، مردم شناسی و تکلیف گرایی از دیگر ویژگی‌های ایشان بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: ۱۵ خرداد هم واقعه‌ای مهم برای کشور بود که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: نسل جوان ما امروز به راه روشن انقلاب امید دارند و این تحریم ها، سنگ اندازی‌ها و اتفاقات گوناگون هر چند وجود دارد ولی حرکت به سوی روشنی و امید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار