احداث بیش از ۳۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

وزیر راه و شهرسازی از احداث بیش از ۳۴۰ کیلومتر عملیات بزرگراهی و ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان خبر داد.

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری شهید هر روز پیگیر پروژه‌های استان سیستان و بلوچستان بود و سفر استانی خود را به تعویق انداخت تا پروژه ها آماده افتتاح و بهره برداری شوند و با دست پر میهمان مردم سیستان و بلوچستان شود که آن اتفاق، سوگ و اندوه را برای همه ما رقم زد. 

وی افزود: امروز ۱۸۲ کیلومتر باند دوم بزرگراهی در پنج محور مواصلاتی با ارزش حدود هفت هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه راه های روستایی نیز از ابتدای دولت حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث شده که بیانگر احداث روزانه یک کیلومتر عملیات راه‌سازی است. 

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا خسارت های وارده به بخش جنوبی استان سیستان و بلوچستان به خاطر وقوع سیل ترمیم شود و در این راستا عملیات اجرایی ترمیم و بهسازی راه ها و ساخت مجدد پل ها در اسرع وقت آغاز شده است. 

بذرپاش یادآور شد: راه ها در جنوب استان در دشت واقع شده‌اند و به همین خاطر در معرض آب‌گرفتگی قرار دارند. به همین دلیل تدبیر بلند مدتی اندیشیده شده است تا ارتفاع راه ها اصلاح شود و آبراهه ها در زیر راه‌ها قرار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار