مدیرکل صمت استان همدان از صدور بیش از ۳۰۰ پروانه بهره برداری و ۲۳۰۰ جواز تاسیس برای واحد‌های تولیدی و صنعتی در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

 مدیرکل صمت استان همدان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال بیش از ۲ هزار نفر به بهره برداری رسید که صنایع مهان کاغذ تویسرکان، کارخانه داروسازی ابیان دارو، سهل گستران درمان، یوزتیزپای الوند، بینا رزن، نوآوران صنعت ورزش پولادین، کیهان صنعت کاسپین، طرح توسعه پتروشیمی هگمتانه و طرح توسعه کیان کرد نمونه‌هایی هستند که به سبد صنایع استان اضافه شده‌اند.

احمد شانیان افزود:در این مدت شاهد صدور جواز تأسیس برای بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی و تولیدی با پیش بینی اشتغال ۳۰ هزار نفر هستیم که از این دسته می‌توانیم از الوند پولاد ماد، شرکت رایان ماشین، سنگان صنعت کوثر، طرح توسعه پدیده ارغوان شیمی و نگارین پولاد ماد را نام ببریم.

او با بیان اینکه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی پایه‌گذار نهضت احیای واحد‌های اقتصادی نیمه‌فعال و راکد بود، تصریح کرد: استان همدان در غرب کشور رتبه اول و برتر را در حوزه صنعت کسب کرده است و چراغ بیش از ۱۳۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل صنعتی و معدنی روشن شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.