اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد مشخص شدند

اعضا هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد با رای معتمدین این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

انتخابات تعیین اعضا اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات شامگاه پنجشنبه در محل فرمانداری مشهد برگزار و به ترتیب کسب بیشترین آرا حسن موحدیان، حسین شادکام، محمد رضا قلندرشریف، مسعود میرزایی شهرابی، محمد آصفی، محمد تقی فخریان، فاطمه رحمانی و محمدرضا کلایی به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین روشنک، حسین زارع صفت، سید محمود تشکری، محمود مادرشاهیان و مهدی حسن زاده نامقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

محسن داوری فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم با اعلام نتایج فوق گفت: حضور ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان مشهد از اقشار مختلف در جلسه امروز برنامه ریزی شده بود که این افراد هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل را از میان خود انتخاب کردند.

او افزود: مطابق قانون "سید ابراهیم علیزاده" با نظر شورای شهرستان مشهد نیز به عنوان نهمین عضو اصلی هیات اجرایی انتخابات در شهرستان مشهد معرفی و تعیین شد.

فرماندار مشهد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ادامه داد: هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد از امروز تشکیل و فعالیت خود را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا پایان فرایند برگزاری انتخابات آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار