در دولت رئیس جمهور شهید تحقق دولت اسلامی در حال شکل گیری بودو برای رسیدن به آن نزدیک هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور شهید با گرامیداشت یادوخاطره سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی در گلستان شهدای اصفهان گفت: آنچه از شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی بجا مانده خدمات اثر گذار است واگر تحلیل کنیم حضور ایشان را درکشور در دو بعد تحلیل کنیم رسیدن به دولت اسلامی است که رقم زدند وویژگی‌های شخصیتی ومدیریتی داشتندو در فرآیند تحقق گفتمان ناب دولت اسلامی رئیس جمهور شهید قدم‌های بزرگی برداشتند.


محسن منصوری افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرآیند پنج گانه تحقق انقلاب اسلامی ونظام اسلامی ودولت اسلامی همچنین جامعه اسلامی وتمدن اسلامی را دنبال کردند.


او گفت: باحضور آیت الله رئیسی در تشکیل دولت سیزدهم دولت اسلامی در حال شکل گیری بود و نیرو‌های مدیریتی، انقلابی ومومن واخلاصی در جریان دولت حاکم بود و حرکت بر مدار منویات رهبر معظم انقلاب بود.


معاون اجرایی رئیس جمهور شهید افزود: رعایت سیاست‌ها هم در دولت رئیس جمهور شهید این نوید را می‌داد که برای تحقق دولت اسلامی حرکت می‌کنیم وبه توفیق نزدیک هستیم تا تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد گرچه خط قطع نشده، اما با شهادت ایشان سلمه سنگینی وارد شد و به برکت خون مطهر ایشان وحضور حماسی مردم مسیر انقلاب تا سال‌ها بیمه خواهد شد.


محسن منصوری، شهید آیت الله رئیسی را شهید تبیین وشهید تحقق دولت اسلامی توصیف کرد وافزود: افزایش سرمایه اجتماعی کشور با حضور ایشان رقم خورد و با شهادت تکمیل شد.


او پایبندی به ارزش ها، معیار قراردادن اسلام وقرآن در راس امور را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بیان کرد و گفت: درجلسات گفته می‌شد لازم است برای انتخابات سال آینده وتحقق افزایش رای برنامه ریزی جدی شود، اما ایشان محکم ایستادو معتقد بود باید برای خدا کار وخدمت کرد ومساله مردم را حل کرد تا سرمایه اجتماعی حاصل شود ورویکرد رئیس جمهور شهید این بود.


معاون اجرایی رئیس جمهور شهید، دغدغه ایشان را رفع مشکلات مردم ومسوولی در تراز انقلابی دانست و افزود: شهادت ایشان منجر به توجه مومنان به ولایت شد ومردم سایه پر خیر وبرکت رهبر انقلاب را حس می‌کنند واین درایت رهبر کشور را در مسیر خود پیشرفت پیش می‌برد.


محسن منصوری گفت: به فرمورده رهبرمعظم انقلاب یکی از بهترین عناصر را در زیر آسمان خدا از دست دادیم و رئیس جمهور شهید مظهر شعار‌های انقلاب اسلامی است و مردم به اعتقاد این شعار‌ها در مراسم شهادت ایشان شرکت کردند.


او ارتباط در سیاست‌های خارجی را یکی از نقاط قوت دولت بیان کرد وافزود: شهید آیت الله رئیسی حتی در سخت‌ترین شرایط جز برای خدا حرکت نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.