مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم به جایگاه روابط عمومی توجه ویژه شده است و بر اساس مصوبه هیات دولت، پیوست رسانه‌ای برای همه طرح‌های مهم تهیه شده است.

مهران مرادی اظهار داشت: برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها و با پیگیری و عنایت مدیران، تهیه پیوست رسانه‌ای در دستورکار قرار گرفته و اعتبار مشخص برای پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، ارتقای ساختار و تقویت شورای اطلاع‌رسانی در ادارات در این دولت جایگاه ویژه به خود گرفته است.

مرادی با اشاره به تشکیل پنج مجمع روابط عمومی‌ها با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، افزود: پارسال ۱۰۰ نشست خبری و ۷۰ تور بازدید از طرح‌های مهم در سطح استان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: پارسال ۱۰۰عنوان جشن و برنامه میدانی گرامی‌داشت ایام الله به همت مسئولان در سطح استان برگزار شد.

مرادی نبود کارشناس خبره در کنار مسوولان روابط عمومی، کمبود اعتبار و چند مسئولیت بودن مسوولان روابط عمومی را از مهمترین مشکلات روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: نگاه سنتی به جایگاه روابط‌عمومی به عنوان یک تهدید شناخته می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات رییس‌جمهوری در هشتم تیرماه، ادامه داد: هشتم تیرماه بزرگترین رخداد سیاسی کشور را در پیش داریم و روابط عمومی‌ها و شهرداران باید فضای شهر را برای انتخابات پرشور فراهم کنند تا شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار