رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه امسال، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در این استان فراهم شده است.

محسن حسین‌میرزایی اظهار داشت: عملیاتی کردن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند یکی از بهترین انتخابات در ۴۵ سال گذشته بود، افزود: انتظار می‌رود در انتخابات هشتم تیرماه نیز با نصب‌العین قراردادن چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاباتی بی‌نظیر و در شان ملت ایران برگزار شود.

حسین میرزایی با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان حضور در عرصه انتخابات چهاردهم، اضافه کرد: آنچه در این شرایط مهم است برنامه‌ریزی برای رقابت سالم است و ضرورت دارد همه عوامل از جمله فرمانداران، مردم و مدیران پای کار باشند.


بیشتر بخوانید


وی بر ضرورت پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی از امر انتخابات گفت: آنچه به عنوان یک اصل در انتخابات مطرح و مهم است رعایت اصل بی‌طرفی مطلق دست اندکاران امر انتخابات است.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، بیان داشت: یکی از راهکارهای مهم برای افزایش مشارکت تقویت حس اعتماد است.

وی یادآور شد: اعتماد مردم به دست‌اندرکاران امر انتخابات موجب افزایش مشارکت در عرصه انتخابات می‌شود.
حسین میرزایی با تاکید برامیدوارانه صحبت کردن در شرایط کنونی، ادامه داد: امیدآفرینی و امید افزایی مهمترین اصلی است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.