مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: بیش از ۲۰۰ فرد دارای معلولیت یزدی در آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت به رقابت می‌پردازند.

رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷ خرداد ماه با حضور ۲۰۸ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: ۱۱ هزار فرد دارای معلولیت در سراسر کشور در این آزمون شرکت خواهند کرد تا چهار هزار و ۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی مشغول به کار شوند.

ابهت ادامه داد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند در این آزمون رقابت کنند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایند‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از جمله اداراتی هستند که اقدام به استخدام افراد دارای معلولیت می‌کنند.

به گفته ابهت، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی منتشر و متقاضیانی که در مهلت قانونی نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند اکنون می‌توانند با شرکت در آزمون، خود را برای استخدام در دستگاه‌های دولتی آماده کنند.

گفتنی است این آزمون در روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل جهاد دانشگاهی استان یزد واقع در میدان عالم، خیابان شهدای گمنام برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.