حدود ۱۲۰ پزشک فوق تخصص و متخصص به مدت پنج روزدر حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به اقشار کم برخودار به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر همدان با مشارکت فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و کاروان سلامت الکفیل، ۹۰ یونیت دندانپزشکی در سالن مجاور حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان به منظور ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مستقر کرد.

علی سنجربگی گفت: بیمارستان (آر. دی. اچ) برای درمان اضطراری و سرپایی بیماران توسط هلال احمر در این محل دایر شده است همچنین یک شعبه از داروخانه هلال احمر در این محل برپا و داروی رایگان به بیماران دارای نسخه پزشک ارائه می‌دهد.

او گفت: مجموع افراد حاضر در این طرح شامل پزشک، دستیار پزشک، گروه تریاژ، تیم حمایت روانی و سایر افراد که به مردم خدمات ارائه می‌دهند به حدود ۲۵۰ نفر می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: برای افرادی که با انجام معاینه و تجویز پزشک نیاز به استفاده از عینک دارند، عینک به صورت رایگان تحویل داده می‌شود همچنین پزشکان عمومی، متخصص عفونی، قلب، متخصص کودکان، مامایی، زنان و زایمان، ارولوژی، متخصص داخلی، مددکاری و حمایت روانی در این برنامه مشارکت دارند.

او با بیان اینکه هلال احمر در این محل خدمات آموزشی و فرهنگ نیز ارائه می‌دهد ادامه داد: برخی والدین با فرزندان به این محل برای انجام معاینات پزشکی مراجعه می‌کنند بنابراین یک فضای دوستدار کودک برای مشغول کردن فرزندان کم سن و سال به بازی و نقاشی در این مکان دایر شده است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.