مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت: ۶۳۰ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن تا نیمه اول سال تحویل داده می‌شود.

نادریان زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت: در شهرستان بافق نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی تایید نهایی شده داریم. 

او افزود: هزار قطعه زمین تاکنون برای نهضت ملی مسکن تامین شده است و مابقی نیز در مرحله آماده‌سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد خاطرنشان کرد: سایت ۳۸ هکتاری باقرآباد مشتمل بر ۶۳۰ قطعه زمین است که هم طرح جوانی جمعیت و هم طرح نهضت ملی مسکن را پوشش می‌دهد.

نادریان زاده بیان کرد: پیشرفت فیزیکی سایت نزدیک به ۴۵ درصد است و بر اساس برنامه زمانبندی، در شهریور ماه زمین‌ها آماده می‌شود.

او گفت: این زمین‌ها براساس درخواست متقاضیان هم به صورت بنیاد ساخت و هم به صورت گروه ساخت می‌تواند ارائه شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت: در صورت بنیاد ساخت، بنیاد مسکن نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام می‌کند و در صورت گروه ساخت نیز زمین آماده می‌شود و با تأمین تسهیلات نهضت ملی و خدمات فنی که بنیاد مسکن ارائه می‌کند، می‌توانند زمین خود را حداکثر ظرف مدت ۲ سال بسازند.

طالعی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: حدود ۹۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت در شهرستان داریم که بخشی از زمین‌های آنان یعنی حدود ۲۳۰ قطعه زمین، در سایت ۳۸ هکتاری تامین شده است و مابقی زمین‌ها با هماهنگی اداره راه و شهرسازی، تامین خواهد شد.

او افزود: ۱۲۰ هکتار زمین نیز، تملک آن درحال انجام است که مشکلی با تامین زمین نخواهیم داشت.
تمامی قطعات به صورت ویلایی و حداقل با متراژ ۲۰۰ مترمربع ارائه می‌شود. 

فتوحی رییس راه و شهرسازی بافق نیز گفت: روند کندی تحویل زمین‌ها به دلیل قرار گرفتن زمین‌ها در جنگل‌های دست کاشت بوده است که با پیگیری مسئولین این مشکلات حل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.