حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: اخلاص، خدمت بی منت به مردم، بصیرت دینی، دین شناسی، جامعه شناسی و وظیفه شناسی، از جمله شاخصه‌ای اصلی شهید آیت الله رئیسی بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست مشترک شورای اداری و مدیران روابط عمومی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه شهید رئیسی چراغ راه خدمت رسانی به مردم برای دولت‌های آینده تبدیل شد، اظهار داشت: اگر شهید رئیسی می‌ماند و دوره کاری خود را تمام می‌کرد، مشکلات زیادی رفع می‌شدند.

وی افزود: شهید رئیسی یک الگوی مناسب با مدیران انقلابی بود و مدیران نیز باید ایشان را الگوی خود برای خدمت به مردم قرار دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه راه این شهید را باید ادامه دهیم و نگذاریم این راه کند شود، اضافه کرد: مدیران استان چهارمحال و بختیاری باید با همت مضاعف و تلاش بیشتر راه شهدای خدمت را ادامه دهند.

وی گفت: اخلاص، خدمت بی منت به مردم، بصیرت دینی، دین شناسی، جامعه شناسی و وظیفه شناسی، از جمله شاخصه‌ای اصلی شهید آیت الله رئیسی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی کشور را تحویل گرفت که بدهی‌های زیاد و خالی بودن خزانه وجود داشت، بیان داشت: با تلاش مسئولان و رئیس جمهور شهید و فضل خداوند متعال بسیاری از مشکلات رفع و حل شد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه شهید رئیسی چراغ راه خدمت رسانی به مردم برای دولت‌های آینده تبدیل شد، بیان داشت: اگر شهید رئیسی می‌ماند و دوره کاری خود را تمام می‌کرد، مشکلات زیادی رفع می‌شدند، این شهید عزیز یک الگو برای مدیریت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اهمیت انتخابات آتی و غنیمت شمردن فرصت برای تبیین دستاوردها، ادامه داد: کارهای بزرگی در دولت سیزدهم در استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است که باید این کارها اطلاع‌رسانی و برجسته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار