مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: پرونده حمل یک هزار و ۵۷۵ کیلو گرم گردو خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل قاچاق کالا، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریالی این حامل کالای قاچاق را دریافت کرد.

او گفت: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در پلیس راه همدان به قزوین توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.