کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به برائت کادر فنی و بازیکن استقلال را رد کرد.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت آقایان جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سید حسین حسینی و باشگاه استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک موضوع ماده ۷۱ مقررات انضباطی و شکایت باشگاه پرسپولیس تهران با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

همچنین در خصوص استیناف باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر صدور قرار توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز علیه باشگاه ستاره سبز شیراز مبنی بر استفاده از بازیکنان غیر مجاز به اسامی آقایان مهدی امانی، مهدی شاه پرست، علیرضا آزادی، حمیدرضا حسینی، مانی عامری و مهدی بذرافشان در بازی دو تیم بدلیل طرح شکایت خارج از مهلت مقرر در ماده ۹۰ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ صادر نموده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
هلدینگ خلیج فارس باید برای استقلال بازیکنان در حد لیگ قهرمانان آسیا بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
‼️فصل قبل این صحنه رو مقابل مس رفسنجان برای لنگ پنالتی گرفتن، تا لنگ قهرمان بشه.
اونوقت ضیا عربشاهی پیرمرد فاسد پز میده ما قهرمان شدیم امسالم میشیم.
لنگیای نخود مغز گوش کنید، این قهرمانیای مزخرفتون برا خودتون مهمه، کل ایران به فساد شما پی بردن و آدم حسابتون نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
پرسپولیس سه تا بازی گل آفساید زد و یک بازی توپ دومتر از خط دروازه رد شد که واسه تیم حریف جلو پرسپولیس گل نگرفتن.و الان یک امتیاز قهرمانو تعیین میکنه.جالبه از شرافت فوتبالی هم میگن.قهرمان که شدن ولی حتما سال بعد وار بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
لنگیا که هر سال با کمک فدراسیون وداوران قهرمان میشن قهرمان میشن دیگه اعتراض و شکایت برای چیه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۳:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
تا ابد حرف حق واقعا تیمی که هر سال با کمک معیشتی قهرمان میشه و اگر کمک داورا نباشه ممکنه سقوط کنه دسته دو چرا باید به کارمندان و خدمتگزارن خودش که براش جامو با اسنپ هدیه میدن اعتراض کنه؟ از کی شکایت دارن یعنی باید هر فصل بجای یک جام لیگ دوتا جام تقدیمشون کنن که راضی بشن؟ میگن زیاد رو بدی طرف پررو و وقیح میشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
فدراسیون استقلالی باشه بهتر از این نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی محرابی
۱۲:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
اگه فدراسیون استقلالی بود جای شما صدر جدول نبود .مشکل فوتبال ما اینه که ضعف یا کمک های مکرر داور و کمک داوران و کارشناسان داوری باعث شده تیم پرسپولیس تو کورس باقی بمونه و هوادارانش توقعشون از فدراسیون بالا باشه و احساس حق به جانب از خودشون بروز بدن. به نظر من وجود وار هم به تیمای دیگه کمک نمیکنه که مدعی بشن و فاتحه این فوتبال رو خیلی ساله خوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
آقای محرابی حرفات مورد تاییده مافیای فوتبال طرفدار پرسپولیسه و دیگه فوتبال از چشممان افتاد
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۳:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
علی محرابی سهمیه پنالتی براتون نگرفتن باز داورا بد شدن؟ سد حسبن حسینی تو محوطه استقلال خورد زمین انتظار داشتید پنالتی میگرفتن براتون از تیم حریف!!
آخرین اخبار