مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: هفته محیط زیست امسال با شعار سهم من در تداوم حیات تعیین شده است.

حسن قاسم پور در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: مسئله‌ی محیط زیست به تمام افراد جامعه مرتبط است و شعار امسال هفته محیط زیست با عنوان "سهم من در تداوم حیات" نیز به نقش تک تک انسان‌ها در حفظ حیات در کره زمین اشاره دارد.
به گفته او، رونمایی از فیلم‌های مستند آهوی مغان و تالاب‌های استان، اجرای برنامه‌های پاکسازی و حضور در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی از جمله برنامه‌های اجرا شده طی هفته محیط زیست است.
قاسم پور افزود: با توجه به تاکیدی که بر موضوع آموزش و فرهنگسازی وجود دارد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا، اجرای برنامه‌های زیست محیطی در محل موزه تاریخ طبیعی استان و برگزاری دوره آموزشی برای رابطان HSE صنایع و ادارات نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در طول هفته محیط زیست خواهد بود.

او گفت: برنامه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای اشاعه و ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست در اقصی نقاط استان با همکاری آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خانه‌های محیط زیست استان و سازمان‌های مردم نهاد و علاقه‌مندان به محیط زیست در این هفته اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.