تغییر زمان برگزاری سومین کنگره‌ شهدای دانشگاه آزاد استان تهران

زمان برگزاری سومین کنگره‌ی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به تاریخ بیست و چهارم خرداد موکول شده است.

دانشگاهیان عزیز و ملت شریف ایران سرافراز 

با قلبی آکنده از اندوه و حزن، شهادت جانسوز و مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان را به محضر شما تسلیت  می‌گوییم. این عزیزان با ایثار و فداکاری‌های بی نظیر خود، باردیگر یادآور حماسه‌ها و افتخارات مردان و زنان پاکباز این مرز و بوم شدند که همواره در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران، از هیچ کوششی دریغ نکردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان او با نثار خون پاکشان، بار دیگر اثبات کردند که راه حق و خدمت همچنان پر رهرو است و عزت و شرافت ملت ایران در سایه ایمان و پایداری این قهرمانان همواره محفوظ خواهد ماند.

دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های داغدار این عزیزان و ملت بزرگ و شریف ایران اعلام می‌کند. اجلاسیه نهایی سومین کنگره‌ی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که قرار بود مورخ دهم خرداد سال جاری برگزار شود، با توجه به اهمیت حضور و برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدای راه خدمت از سوی جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ بیست و چهارم خرداد  موکول شده است.

به همین منطور، از عموم مردم شریف استان تهران به خصوص خانواده‌های معزز شهداء، دانشگاهیان، مدعوین و رسانه‌ها دعوت می‌شود تا در تاریخ: چهارشنبه ۲۴/۰۳/۱۴۰۳ - ساعت ۹ صبح به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال جهت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران حضور به هم برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
کار فرهنگی در دانشگاه آزاد ، ترغیب دانشجویان به رعایت حجاب است نه برگزاری کنگره ها !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
طهرانچی دایما رفقای بیکار و بازنشسته خودش رو در استان تهران پست مدیریتی میدهد بعد از رفتن محمدزاده از استان تهران رنجبر بازنشسته دولتی رو مدیر کرده که اصلا حضور نداره بقیه مدیران استان تهران هم از طهرانچی یاد گرفتند شومن بازی درمیارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
بجای این اقدامات تبلیغاتی ، هدیه روز معلم در تهران مرکزی را بعد از یکماه پرداخت کنید ! باند مافیایی مالی تهران مرکزی چه میکنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
تمام کارکنان و اساتید میدونند در معاونت مالی تهران مرکزی چی میگذره اما طهرانچی چشمهاش رو بسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
شهدا افتخاران این مملکت هستند . اما چرا دانشگاه آزاد بدنیال رزومه سازی برای خودش با عنوان شهدای خارج از دانشگاه است ؟ در این دبیرخانه خلق الساعه چندنفر حقوق بگیر هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
خب مدیران دانشگاه آزاد استان تهران با این کنکره ها حق ماموریت ، حق جلسه ، اضافه کاری و....... هزار درآمد دیگه کسب میکنند !