فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای باتری خودرو و اعتراف او به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت خبر داد.

سردار جواد تقوی گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت باتری خودرو در اردبیل و طرح شکایت مال‌باختگان، با تشکیل تیم‌های عملیاتی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و هدفمند و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای سارق حرفه‌ای و سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران کلانتری ۱۷ "وحدت" اردبیل با انجام عملیات هوشمندانه این سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.
به گفته او، سارق در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود، اما در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت باتری خودرو اعتراف کرد.
سردار تقوی از کشف ۶۰ عدد باتری مسروقه از سارق دستگیر شده خبر داد و گفت: در این زمینه یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.
او افزود: سارق دستگیر شده به همراه خریدار اموال مسروقه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و ناامن کردن فضای جامعه برای ارتکاب جرم و جولان متخلفان، گفت: توجه به هشدار‌های انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.