کمک ۲ میلیارد تومانی خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در مراسم نسیم مهر که امروز در حمایت از خانواده‌های زندانیان برگزار شد، فعالان اقتصادی، ۲ میلیارد تومان کمک کردند.

حیدر آسیابی گفت: این کمک‌ها برای پرداخت هزینه‌های درمان، تحصیل دانش آموزان و تهیه اقلام خوراکی و تعمیر و بهسازی منازل مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان مرکز استان صرف خواهد شد.

آسیابی افزود: سال گذشته در مجموع بیش از ۵ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به خانواده‌ای تحت پوشش این انجمن کمک شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و تجهیز ۲۷ واحد مسکن، تامین ۱۳ مورد جهیزیه، ساخت سه واحد مسکونی برای خانواده‌های که زندانیان که ۲ واحد آن تحویل شده و یک واحد در حال تکمیل است از جمله اقدامات انجمن در سال گذشته بود.

دادستان مرکز استان گلستان هم در این مراسم با بیان که در حال حاضر ۷۵۰ خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت هستند گفت: رویکرد ما توانمندسازی این خانواده هاست و برای این کار به سمت تامین منابع مالی پایدار برای انجمن حرکت کرده ایم.

وی افزود: راه اندازی بازارچه سوغات، مشارکت در ساخت یک مرکز تجاری – پزشکی با استفاده از ظرفیت‌های انجمن، و مشارکت در طرح مدیریت پسماند با شهرداری از جمله این برنامه هاست.

دادستان مرکز استان گفت: توانمندی‌های همه خانواده‌های تحت پوشش انجمن شناسایی شده است و امیدواریم با کمک فعالان اقتصادی، به در آمدزایی برای این خانواده‌ها کمک کنیم.

اسپانلو افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌هایی که سرپرست خانواده در زندان است و اعضای این خانواده مشکلات معیشتی دارند، را به صورت ویژهخ دنبال می‌کنیم و. یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها ما بازگشت به تحصیل کودکان این خانواده هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.