رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: یک محموله ترانزیتی و گمرکی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در اصفهان کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از تخلف گمرکی در یکی از انبار‌های سطح شهر اصفهان مطلع شدند و این موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

 سرهنگ مهدی سبحانی‌فر افزود: در پی رصد محموله‌های ترانزیتی، گمرکی و بررسی فعالیت واردکنندگان و صادرکنندگان کالا و خدمات، یک فقره تخلف گمرکی در ثبت اطلاعات و اظهارنامه مربوطه احصاء و پس از شناسایی انبار تخلیه قطعات وارداتی خودرو‌های سنگین، با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی از این انبار بازرسی و در آن ۱۸۱ هزار انواع قطعه خودرو کشف شد.

او  ارزش این محموله را بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرونده تخلفات صورت گرفته تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرهنگ سبحانی‌فر با اشاره به قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز گفت: تمام انبار‌ها مکلف به ثبت و اعلام موجودی در سامانه‌های مربوطه هستند و تخلف از این قانون موجب پیگیرد قضایی می‌شود.

او به تمام فعالان اقتصادی توصیه کرد که با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به ثبت موجودی انبار و اطلاعات اولیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.