فرماندار اصفهان گفت: هیأت اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان مشخص شد.

 فرماندار اصفهان در جلسه معتمدین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید آیت الله رئیسی در دوران خدمتش تلاش کرد براساس گفتمان انقلاب اسلامی و برای زنده کردن شعار‌های انقلاب گام‌های جدی بردارد.

 محمدعلی احمدی  افزود:  طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، نماینده شورای اسلامی شهرستان و رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی و ۸ نفر معتمد که توسط معتمدین شهرستان انتخاب می‌شوند، مجموعاً هیأت اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان تشکیل می‌دهند.

وی گفت:  معتمدین شهرستان که به هیأت نظارت معرفی و پس از تأیید به این جلسه دعوت شدند را از حوزه‌ها و نگرش‌های سیاسی مختلف انتخاب کردیم که امیدواریم با همکاری یکدیگر، انتخاباتی باشکوه و در تراز مردم اصفهان برگزار می‌کنیم.

در این جلسه، پس از رأی‌گیری از بین معتمدین، آقایان سید احمد سجادی جزی، علیرضا صلواتی، مجتبی شیروانیان، اصغر منتظر القائم، سید صالح پرورش، اصغر آذربایجانی، محمدرضا فلاح خوراسگانی و رضا مختاری به عنوان اعضای اصلی و خانم اعظم حیدری و آقایان محمد صافی اصفهانی، علیرضا جوادی، هوشنگ طالبی حبیب آبادی و جواد محمدی فشارکی نیز به عنوان اعضای علی البدل هیأت اجرایی شهرستان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.

مجید نادر الاصلی نیز با انتخاب و معرفی اعضای شورای اسلامی شهرستان به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در هیأت اجرایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.