مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از فراهم شدن زمینه صادرات تجهیزات پزشکی ساخت هلال احمر به آفریقا خبر داد.

عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت کشور کنیا، محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران مطابق با استاندارد‌های موجود در این کشور است. این اقلام سبدی از تجهیزات پزشکی تولیدی سها مانند انواع فیلتر تالاسمی، سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ انسولین، آنژیوکت، ست دیالیز، محفظه بی کربنات، سرنگ و سرسوزن است که در سیستم بهداشت و درمان کشور کنیا ثبت و استفاده می‌شود.

 عسکری در ادامه گفت: ما اگر محصولات ایرانی را در یک کشور آفریقایی ثبت کنیم مسیر برای ثبت محصولات در کشور‌های آفریقایی دیگر هموار‌تر و ساده‌تر و زمینه صادرات به ۶ کشور دیگر در این حوزه فراهم خواهد شد.

گفتنی است؛ کنیا توسعه یافته‌ترین اقتصاد و همچنین مرکز اقتصادی، تجاری، مالی و لجستیکی منطقه شرق آفریقا است و این موفقیت نشان از توانمندی‌های فنی و کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بر اساس استاندارد‌های بین المللی را دارد.

افزایش سطح آگاهی بهداشتی مردم، توسعه شبکه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی و توجه دولت به بهبود نظام سلامت، از جمله فرصت‌های مهمی بود که شرایط را برای ورود شرکت به بازار کشور کنیا را فراهم کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار