کسب مقام نخست مسابقات ریاضی دانشجویی کشور توسط دانشجویان شریف

دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب چهار مدال طلا و یک نقره به مقام اول چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور دست یافتند.

چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، در دانشگاه تبریز برگزار شد. در این دوره از مسابقات تیم دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با سرپرستی امیر جعفری، موفق شد رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است امیرعباس محمدی، آرین همتی، مهران طلایی خواجه روشنایی و محمد قوی موفق شدند با کسب مدال طلا به ترتیب رتبه اول، چهارم، پنجم و هفتم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند. همچنین متین یوسفی نیز با کسب مدال نقره توانست رتبه هشتم این مسابقات را از آن خود کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام الان به نظر شما ریاضی رشته بهتری هست یا تجربی
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
بچه ها افرین♥️♥️♥️♥️
Iran (Islamic Republic of)
ژاکلین
۱۷:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
شاید سینه خیز بتونن برن غرب وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ایدا
۱۷:۱۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
خوش به حالشون?
Germany
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
واقعا مبارکشون باشه. من خودم ریاضی خوندم کار بسیار دشواری هست. ان شالله که دولت بعدا توجهی ویژه به این استعدادها داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
موفقیتشان مایه افتخار مردم وخانواده های محترم و عزیزشان و بدانند راه همچنان باز است و رشد نمو خودشان را بیشتر کنند و حرمت پر توانشان باعث شود هم میهمان دیگرشان تشویق و ادامه دهند راهشان باشند در هر صورت هر انسانی اثری از خود خواهد گذاشت و چه سعادتی از بهتر از نام نیک
آخرین اخبار