اجتماع بزرگ دانشگاهیان استان گلستان در گرامیداشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

این مراسم  با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گلستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

شهید رئیسی منافع مردم را به مسائل حزبی و جناحی ترجیح می‌داد


استاندار گلستان در این مراسم با بیان اینکه برخی رقبای انتخاباتی شهید رئیسی در دولت سیزدهم مسئولیت داشتند، گفت: رئیس جمهور شهید همیشه منافع مردم را به مسائل حزبی، جناحی و گروهی ترجیح می‌داد.

علی‌محمد زنگانه افزود: هر بار که به چهره شهید رئیسی نگاه می‌کردم یاد و خاطره شهید سلیمانی برایم تداعی می‌شد، ما یک عالم بزرگ و شخصیت خدوم را از دست دادیم که سبک جدیدی از مدیریت اسلامی و علوی را در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی درس‌هایی به ما آموخت که در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت شد، افزود: پس از شهادت شهید رئیسی انرژی مضاعفی برای تلاش، کار و کوشش ایجاد شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نمی‌شود.

زنگانه اخلاص را ویژگی مشترک همه شهدا دانست و افزود: شهید رئیسی به خوبی از این ویژگی برخوردار بود، ایشان گاهی اوقات برای حفظ مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیاری از مسائل سکوت پیشه می‌کرد و سعه‌صدر بالایی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.