مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: در دولت سیزدهم و با درایت رییس جمهور شهید قانون جوانی جمعیت بعد از ۱۷ سال اجرایی شد.

رضوان باقلاچی در آیین آغاز کارگاه‌های مهارت‌های قبل از ازدواج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دولت سیزدهم به اشکال مختلف حمایت خود را از قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری انجام داد تا خانواده‌ها را ترغیب و تشویق به زاد و ولد کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل افزود: رئیس جمهور فقید کشورمان همواره به موضوع قناعت در زندگی خانوادگی تاکید داشتند تا زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم آمده تا خانواده‌ها بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتر به امر فرزندآوری اهتمامی جدی داشته باشند.
به گفته او، شهید آیت‌الله رئیسی همواره خود با رغبت و علاقه در شورای عالی جوانان حضور داشته و بر توسعه امر ازدواج و ایجاد امکانات بخش مسکن و اشتغال جوانان تاکید کرده و دغدغه‌ها را در این حوزه بیان می‌کردند تا شاهد حل این مشکلات و معضلات باشیم.
باقلاچی ازدواج دانشجویی را از ازدواج‌های موفق و دارای جایگاه ارزشمند توصیف کرد و افزود: دانشجویان در طول تحصیل می‌توانند از مزایای ازدواج دانشجویی بهره برده و با آگاهی بیشتر به امر مقدس ازدواج اقدام کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در ادامه گفت: اقدامات ویژه‌ای نیز در حوزه احداث مسکن ملی انجام شده و در کنار آن برای اشتغال جوانان برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که قطعا دولت آینده این برنامه‌ها را ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.