فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندر انزلی گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه خزر از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

او افزود: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته تاکنون منطقه‌ای تاریخ‌ساز بوده که خاکش مدفن شهیدانی، چون یدالله بایندر و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی باید حضوری فعال داشت، تصریح کرد: باید با بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت علمی کشور به ویژه جوانان، دانشگاهیان، مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه راه شهدا و عمل به تأکیدات فرمانده کل قوا را بر همه خدمتگزاران نظام واجب دانست و تصریح کرد: باید شرایطی برای خانواده‌های همرزمان‌مان که در اجرای مأموریت‌های کلیدی نقش مهم و حساسی برعهده دارند، ایجاد کرد که آرامش و آسایش آنها فراهم شود.

به گفته امیر دریادار ایرانی، فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

او همچنین گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم ایران کرده و فعالیت‌های بزرگی را در سایه ولایت فقیه، مردم، به مدد خون شهدا و خانواده‌های معظم و جوانانی که در این کشور رشد یافته انجام شده است.

تکریم نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی هر نهادی است

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) هم در این مراسم گفت: تکریم نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی هر دستگاه و نهادی در دستور کار قرار دارد لذا این مرکز برای کارکنان و خانواده هایشان به ویژه کسانی که در مناطق جنوبی و در دوردست عملیات دفاعی انجام می‌دهند؛ خدماتی را ارائه می‌کند.

او افزود: این مرکز سالانه میزبان مهمانان مختلفی از کشور‌های منطقه و فرامنطقه تحت عناوین مختلف است و بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان و مردم منطقه داشته است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.