فرمانداری اردکان گفت: رعایت اصل بی طرفی، امانت داری، سلامت و امنیت در انتخابات اولویت کاری فرمانداری‌ها است.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشستی با ستاد انتخابات شهرستان  گفت: اهمیت برگزاری انتخابات سالم به این دلیل است که این انتخابات می‌تواند موجب انتخاب فردی اصلح شود که بتواند با مدیریت مناسب ایران را از بحران‌ها نجات دهد و بهبود شرایط جامعه را فراهم کند. 

وی به نگاه سیستمی در مدیریت امور اشاره و بر اهمیت همکاری و هماهنگی بین اعضای فرمانداری تاکید کرد تا مشکلات به حداقل برسد و انتظارات مردم برآورده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اردکان نیز گفت: هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین و فعالیت آنها در حوزه انتخابیه اردکان آغاز شد.

رقیه کرمانیان افزود: تعیین شعب اخذ رأی و اعضای شعب در اولویت بوده که بر حسب برنامه زمانبندی انتخابات مورد توجه قرار دارد.

او اظهار کرد: رعایت اصل بی طرفی، امانت داری، سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی با مشارکت دادن و سایر اقشار جامعه با هدف شبکه سازی و برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات در اولویت است.

کرمانیان ادامه داد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات جذب حداکثری و دفع حداقلی مردم و گرما بخشیدن به انتخابات بوده و در کنار آن به رقابت سالم و امنیت و سلامت آن اندیشیده می‌شود.

معاون فرماندار گفت: تمام ارکان نظام برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری همدل بوده و با تعامل و هم‌فکری به شکوه، عظمت و سلامت انتخابات نگاه دارند و در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف جامعه بهره گرفته می‌شود

در پی شهادت آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستاد‌های استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزد‌های ریاست جمهوری آغاز می‌شود و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشتم تیر سال‌جاری انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار