کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: جنایات صهیونیست‌ها و نادیده گرفتن قطعنامه‌ها با پشت‌گرمی آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد.

اصغر زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره  جنایت‌های صهیونیست‌ها در گذرگاه رفح اظهار کرد: علی‌رغم اینکه حکم توقف جنایات جنگی رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین از طرف دیوان لاهه صادر شده است اما همچنان شاهد بی‌توجهی و عدم پایبندی این رژیم به تضمین‌های بین‌المللی هستیم.

وی ادامه داد: نادیده گرفتن قطعنامه‌ها با پشت‌گرمی آمریکایی‌ها صورت گرفته و همچنان می‌بینیم که صهیونیست‌ها به جنایات خود ادامه می‌دهند.

زارعی افزود: حمله به اردوگاههای آوارگان مورد هدف و بمباران موشکی قرار گرفته و بخش قابل توجهی از شهدا کودکان و زنانی هستند که اجساد آنها سوخته است.

این کارشناس بین‌الملل ادامه داد: عمق جنایتی که رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش می‌گذارد، دهن‌کجی و عبور از همه خطوط انسانی ومیثاق‌های بین‌المللی است. آمریکا به صورت ظاهری مخالفت خود را با عملیات زمینی صهیوینست‌ها علیه غزه و رفح مطرح کرده است، اما سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و خصوصا شخص نتاتیاهو تصمیمات جنایتکارانه خود را عملی می‌کند.

وی گفت: در روز‌های گذشته هم دیدیم که در درگیری که میان نیرو‌های نظامی صهیونیست‌ها و بخشی از نیرو‌های مرزی مصر اتفاق افتاد تعدادی از سربازان نیرو‌های مسلح مصر مجروح شدند و یک نفر به شهادت رسید. این موضوع نشان میدهد فرآیند درگیری در حال گسترش است و می‌طلبد که اقدامات جدی‌تری را مقامات بین‌المللی برای جلوگیری این جنایات انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار