تردد حدود ۷۸۹ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: تردد‌های مسافران در پایانه‌های مرزی است بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طی دو ماهه نخست سال جاری ۷۸۸ هزار و ۸۰۹ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که افزایش ۲۰.۶۲ درصدی را نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان با بیان اینکه ۲۵ درصد پایانه‌های مرزی کشور در استان آذربایجان غربی فعال است، افزود: امکانات پایانه‌های مرزی استان جهت تسهیل و تسریع تردد مسافرین نیز افزایش خواهد یافت.

وی  افزود: تردد مسافر در پایانه‌های مرزی استان به صورت روان در حال انجام است و به تفکیک در این مدت، ۵۷۴ هزار و ۸۷۶ مسافر ایرانی و بیش از ۲۱۳ هزار مسافر خارجی ورود و خروج خود را ثبت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال، ۳۶۳ هزار ۹۹۳ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند، گفت: پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۴۴ هزار ورود و خروج مسافر رتبه اول تردد را در بین ۶ پایانه مرزی استان دارد و بعد از آن نیز پایانه مرزی رازی با ۲۲۸ هزار و ۷۶۴ مسافر و پایانه مرزی سرو با بیش از ۱۶۳ هزار تردد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری در مجموع ۲ هزار و ۲۸۶ دستگاه ناوگان مسافری اقدام به جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی استان کردند که از این میزان یک هزار و ۱۵۵ دستگاه به کشور وارد و یک هزار و  ۱۳۱ دستگاه نیز از کشورخارج شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.