مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع)

پویش خادم ایران در خراسان جنوبی آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پویش خادم ایران با شعار خدمت کن و خادم شو در خراسان جنوبی آغاز شد.

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه پویش خادم ایران همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، گفت: در این پویش جهادگران و گروه‌های جهادی می‌توانند به نیابت از رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و یاران ایشان در نقاط هدف خود در سراسر استان، محلات و روستاها خدمات رسانی کنند.

 وی افزود: این خدمات‌رسانی به مردم عزیز می‌تواند در عرصه‌های مرتبط با موضوعات محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و… باشد.

هنری عنوان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت‌های جهادی را در عرصه‌های ذکر شده و در قالب پویش "خادم ایران" با نام و یاد شهدای خدمت در سراسر استان انجام دهند.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: این پویش از روز بعد از حادثه بالگرد و شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان عزیزشان آغاز شده و تا چهلم شهدا مصادف با عید غدیر ادامه دارد.

وی ضمن دعوت از کلیه گروه‌های جهادی استان جهت پیوستن به این پویش و ارائه خدمت به مردم و محرومین عزیز به نام و یاد این شهدای گرانقدر گفت: در تمامی زمان‌ها فعالیت جهادگران با هدف کمک به محرومان انجام شده و در این پویش یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی به طور ویژه گرامی‌داشته و فعالیت‌های جهادی با رنگ و بوی خاص کمک به همنوعان در راستای رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.