بازگشایی کاروانسرای شاه عباسی پس از ۴ سال

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: درب کاروانسرای شاه عباسی پس از ۴ سال برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و خوراک استان‌ها به روی علاقه‌مندان باز شد.

خاکی افزود: درب کاروانسرای شاه‌عباسی برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی و خوراک با هماهنگی سازمان حفظ و احیا بنا‌های تاریخی تا ۲۷ خرداد به روی علاقه‌مندان و گردشگران گشوده شد. 
وی گفت: کاروانسرای شاه‌عباسی ظرفیتی بسیار ارزشمند در مرکز کرج برای برپایی رویداد‌های فرهنگی، هنری و صنایع دستی است که می‌تواند علاوه بر تأثیر مثبت بر گردشگری این شهر به مکانی تفریحی برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۶۰ غرفه در این نمایشگاه، اظهار کرد: بیش از ۳۵ غرفه صنایع دستی و ۲۵ غرفه سوغات و خوراک استان‌ها هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در این نمایشگاه برپاست.
خاکی افزود: هنرمندان در رشته‌های مختلف صنایع چوبی، گلیم، چرم، نمد، سفال و سرامیک، حصیر، شیشه‌گری و... در این نمایشگاه حضور دارند. 
به گفته وی در این نمایشگاه غرفه‌های سوغات و خوراک استان‌ها از کرمانشاه، اصفهان، گیلان، مازندران، قم، کاشان در نمایشگاه حضور دارند و سیاه چادر ایل بختیاری نیز به عرضه انواع نان، آش و محصولات محلی می‌پردازد.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.