مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره معین کوثر گفت: سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان و همکاری همه جانبه توانستیم با دستیابی به انسجام و فهم مشترک با شهرداری خرم‌آباد به عنوان شریک پروژه و مسوولان استانی، نسبت به ارزش گذاری پروژه و محاسبه هزینه کرد این گروه اقدام کنیم.

 پس از سال‌ها بلا تکلیفی و کشمکش بین سرمایه‌گذار پروژه برج‌های دوقلو و شهرداری خرم‌آباد ظاهراً طرفین این پروژه بزرگ به توافق قطعی پیرامون تعیین تکلیف مطالبات گروه معین کوثر و خروج از پروژه مذکور رسیدند.
 مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره معین کوثر با اشاره به توافقات سازنده‌ای که فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان اقتصادی کوثر و مسوولان استان طی سفر استانی لرستان صورت گرفت، بیان کرد: پروژه مشارکتی برج‌های دوقلوی کیو خرم‌آباد بدون شک یکی از پر چالش‌ترین و بحث برانگیز نرین موضوعات سال‌های اخیر به شمار می‌آید که بنا به دلایل مختلف در سنوات قبل متوقف شده بود و متاسفانه مذاکرات و ارائه راه حل‌های برون رفت از آن به نتیجه نرسیدند که متعاقباً منجر به بروز معضلات اجتماعی و نارضایتی مردمی شده بود.
حسین زاهدی گفت: این بلاتکلیفی نه تنها از حیث اعتبار اجتماعی و حرفه‌ای به سازمان اقتصادی کوثر و گروه معین کوثر آسیب وارد می‌کرد بلکه حجم قابل توجهی از سرمایۀ این گروه که متعلق به سهامداران و جامعه ایثارگری بود را نیز در معرض اتلاف قرارمی‌داد.
وی اظهار کرد: با یاری خداوند و تلاش و همکاری همه جانبه توانستیم با دستیابی به انسجام و فهم مشترک با شهرداری خرم‌آباد به عنوان شریک پروژه و مسوولان استانی، نسبت به ارزش گذاری پروژه و محاسبه هزینه کرد این گروه اقدام کنیم.
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره معین کوثر با اشاره به اینکه در مسیر مذاکرات همواره تحقق دو هدف عمده را دنبال می‌کردیم، عنوان کرد: ابتدا رفع دغدغه و مطالبات شهروندان شریف خرم‌آباد و سپس حفاظت از منابع و منافع سهامداران و جامعه هدف بنیاد شهید که خوشبختانه هر دو گروه از توافقات اخیر متاثر و منتفع خواهندشد.
زاهدی گفت: با گشایش ایجاد شده امیدواریم شهرداری خرم‌آباد با توجه به ظرفیت بالای پروژه در عمران و توسعه شهری، بتواند به بهترین شکل ممکن پروژه را به ثمر رسانیده و شهروندان در آینده نزدیک نتیجه صبوری و بردباری شان را ببینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.