نماینده ترقی‌خواه آمریکا تایید کرد حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان صهیونیستی اقدامی وحشیانه است که قابلیت دفاع ندارد.

الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده حزب ترقی خواه آمریکا حملات خونین رژیم صهیونیستی به رفح را که منجر به شهید شدن حداقل ۵۰ زدن و ودک در یک اردوگاه آوارگان شد، به عنوان  وحشیگری غیرقابل دفاع توصیف کرد.

براساس گزارش سما الاخباریه، اوکاسیو کورتز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله ارتش اسرائیل به اردوگاه مردم بیگناه در رفح یک اقدام وحشیانه غیرقابل توجیه است. این اقدام در نقض آشکار خط قرمز رئیس جمهور بایدن و درخواست دیوان بین المللی دادگستری برای آتش بس انجام شد.

این نماینده آمریکایی افزود: زمان آن رسیده است که بایدن به قول خود عمل کند و ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را به دنبال تهدیدی که اوایل ماه جاری در تلاش برای جلوگیری از حملات اسرائیل به رفح انجام داد، متوقف کند.

برخلاف ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر توقف ارسال برخی از تسلیحات به رژیم صهیونیستی در صورت حمله به رفح، صهیونیست‌ها با بمب‌های ۲ هزار پوندی آمریکا برای حمله به اردوگاه آوارگان استفاده کردند.

کمیته اضطراری در استان رفح در جنوب نوار غزه نیز شامگاه یکشنبه تایید کرد که قتل عام ارتش رژیم صهیونیستی در این شهر تمامی ادعا‌های تل آویو در مورد وجود مناطق امن را رد می‌کند. این کمیته همچنین از ناکامی جامعه بین‌المللی و متحد اصلی رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا در اتخاذ هرگونه اقدام بازدارنده علیه این رژیم و نادیده گرفتن اجرای تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری انتقاد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
آمریکای جنایتکار در این وحشی گری صهیونیستهای زنازاده ، شریک و مسبب است.
آمریکا # وحشی و خبیث و جنایتکار
اسرائیل # زنازاده
آخرین اخبار