مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: عملکرد ٣ ساله دولت مردمی ایران قوی به صورت مصور، مستند و مستدل تدوین می‌شود.

سید حسن موسوی در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: آثار خدمات دولت سیزدهم در نقاط مختلف کشور به ویژه استان بوشهر مشهود و ملموس است، درمدت کوتاه ولی ماندگار مدیریت انقلابی با رویکرد جهادی کار‌های بزرگ و اثر پذیری انجام داده که وظیفه همگان است. به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

وی افزود: حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید شهید همواره در بین مردم حضور داشتند و مستقیم در جریان مطالبات مهم مردم قرار می‌گرفت و به همین دلیل، بر اجرای طرح‌های اساسی که دغدغه مردم بود، تاکید داشتند.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم در حوزه آب و راه و مسکن و درمان و آموزش و ... در استان بوشهر، اقدامات ارزشمندی انجام داد و باید این مسیر تداوم یابد.

موسوی از تدوین عملکرد ۳۳ ماهه پر خیر و برکت دولت به صورت مستند و مستدل خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کنونی، عملکرد دولت سیزدهم در استان بوشهر به صورت مستند و با کیفیت مطلوب ضمن مجلد نمودن خاطره خدمت، به صورت کلیپ‌های با قابلیت بارگذاری در فضای مجازی تدوین می‌شود.

وی اضافه کرد: باید با جهاد تبیین و اطلاع رسانی صحیح و مناسب، مردم را با اقدامات و دستاورد‌های دولت مردمی سیزدهم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف آشنا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.