مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از ۴۳ کیلومتر لوله کشی آب آشامیدنی در شش روستای این استان خبر داد.

محمد کریمی اظهار داشت: در جهت دسترسی به آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار در روستا‌های چهارمحال و بختیاری و همچنین برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب در شبکه‌های آبرسانی داخلی روستا‌ها شرکت آب و فاضلاب استان این مهم را به انجام رسانید.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این لوله گذاری‌ها را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام نمود و در تشریح مقدار و نوع لوله‌های کار شده، افزود: لوله‌های پلی اتیلن سایز ۶۳ میلی متری به طول ۲۰۳۳۷ متر، لوله‌های پلی اتیلن سایز ۷۵ میلیمتری به طول ۷۹۷۷ متر، لوله‌های پلی اتیلن سایز ۹۰ میلیمتری به طول ۸۶۳۰ متر، لوله‌های پلی اتیلن سایز ۱۱۰ میلیمتری به طول ۵۵۲۱ متر و لوله‌های پلی اتیلن سایز ۱۶۰ میلیمتری به طول ۷۴۱ متر می‌باشد.


بیشتر بخوانید


کریمی جمع کل لوله‌های کار شده را ۴۳۲۰۶ متر عنوان نمود.

وی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب استان این عملیات تعویض لوله را در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در بخش‌های مرکزی و رودشت شهرستان لردگان انجام داده است.

کریمی افزود: عملیات اجرایی مورد نظر در روستا‌های باغ انار میلاس به طول ۱۶۵۰۰ متر، روستای احمد آباد به طول ۲۵۶۰ متر، روستای حاجی آباد به طول ۱۵۰۰ متر، شهرک مامور به طول ۱۴۳۲۶ متر، روستای امام آباد به طول ۵۳۰۰ متر و در روستای دلی به بیش از ۳۰۰۰ متر انجام شده است.

وی با اشاره به سختی‌های کار تعویض شبکه آب گفت: کم عرض بودن معابر، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها، وجود شبکه گاز و مخابرات، فیبر نوری، ایجاد محدودیت تردد برای ساکنین و... از جمله مشکلات پیش رو می‌باشد.

سجاد سلیمی مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آبفای استان گفت: جمعیت ساکن در این شش روستا بالغ بر ۱۰ هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار