کاربران شبکه‌های اجتماعی در قالب متن به ذکر خاطرات و دل نوشته‌هایی از شهید سیدمهدی موسوی پرداختند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی از شهید سیدمهدی موسوی، سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی نوشتند که در جریان حادثه سقوط بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهان به شهادت رسید. کاربران در نوشته‌های خود به خصلت‌های شهید اشاره و یاد و نام او را گرامی داشتند.کاربران در نوشته‌های خود به خصلت‌های شهید اشاره و یاد و نام او را گرامی داشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

 کاربری با نام «سیده کاف»:
‏سیدمهدی موسوی چقدر متعهد و پای کار بود! تا آخرین لحظه مثل سایه، همراه و محافظ رئیسی بود. رئیس‌جمهور شهید رو به مشهد و خانه ابدی‌اش رسوند و برگشت تهران.

حجت‌الله عبدالملکی:
یاد برادر بزرگوارم ‎شهید سیدمهدی موسوی عزیز گرامی، محافظ توانمند و در عین حال بی‌ادعا و بااخلاص. آیت الله ‎شهید رئیسی را مثل پدر دوست داشت و به او عشق می‌ورزید. آخر هم در رکابش شهید شد.

وحید عبیری:
گفتند سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور به پالایش و پخش می‌آید تا موضوعی را پیگیری کند. چون مدیرعامل جلسه بیرون بود، مفتخر به میزبانی شدم. به قدری برایش مهم بود که بلاواسطه آمده بود تا دست پر برگردد؛ انتظار همه چیز داشتم جز این. پیگیری مشکل یک جانباز آن هم در سیستان و بلوچستان! ‎#شهید_سید_مهدی_موسوی

کاربری با نام «سارا»:
حفاظت شخصیت که شغل نیست، معامله است. جان که سهل است، دنیا، آبرو، آرزو و حتی خانواده خود را فدا می‌کنی و در ازای آن گمنامی می‌خری! شهید سیدمهدی موسوی. شادی روحش صلوات.

مهدی مصلی:
شهید موسوی سر تیم حفاظت شهید رئیسی چقدر وفادارانه و مسئولانه در تمام مراحل کنار آقای رئیسی است، شما نگاه کنید این شهید آخرین نفری میشه از این قافله که جمعه چهارم خرداد بعد از خاکسپاری ریاست جمهوری در آغوش خاک آرام گرفت. چقدر شهادت برازنده شماست. ‎#شهید_جمهور ‎#مظهر_عزت‌

 وجیهه حاجی‌زاده:
پدر شهید سردار موسوی میگه روز قبل شهادت اومد پیش ما و طوری رفتار کرد که انگار می‌دونست دیگه برگشتی نداره، سه بار رفت و برگشت و هر بار دست منو بوسید و تو آغوشم گرفت.

کاربری با نام سیدمحمد کمیل:
سردار عزیز جعغری می‌گفت، ویژگی که باعث شد سیدالشهدای خدمت شهید موسوی رو انتخاب کنند. مردم داری آقا سید بزرگوار بود، چون رئیس‌جمهور نمی‌خواست در دیدارهاشون با مردم، به مردم بی‌احترامی بشه. دمت گرم آقا سیدموسوی. شهادت گوارای وجودت.

سیدپویان حسین‌پور:
سردار! شهادت می‌دهم که شهید زیستی تا شهید شدی. روحت شاد آقاسیدمهدی موسوی عزیز، مهربان و مجاهد. دلمان که تنگت بود، حالا جانمان هم آتش گرفت از داغت... 

 وحید. ج:
سیدمهدی به قربان جدت برم شما سرباز‌های امام زمان تا شهید نشید ما نمی‌شناسیم، حلالمون کن... شهادت مبارکت باشه آقاسید. شهید سید مهدی موسوی ‎#سیدالشهدای_خدمت ‎#رهرو_رجایی

 فاطمه سادات طباطبایی:
‏یه عهدی با خودمون ببندیم که الگو بگیریم: از شهید سیدابراهیم پشتکار و فعالیت؛ از شهید امیرعبداللهیان جسارت و قدرت؛ از شهید موسوی حفاظت از اماممون، دینمون، خودمون و خانواده‌هامون و از شهید آل هاشم اخلاق و مهربانی و شفقت.

احمد روستایی:
ما حضور یک مسئول را در میان مردم می‌بینیم و خوشحال می‌شویم، اما نمی‌دانیم که در پی این حضور زحمات شبانه‌روزی امثال شهید سیدمهدی موسوی نهفته است. این یاران گمنام مسئولان مردمی اگر نبودند قطع یقین مسئولان مردمی هم وجود نداشت. حیف که بعد از شهادت می‌شناسیم‌شان. 

 سیدرضا میرجعفری:
داشتم به تاریخ ایران به خصوص تهران و پایتخت سیاسی کشور فکر می‌کردم. تشییع و خاکسپاری سرباز وطن شهید موسوی هم به تاریخ اساطیری ما اضافه شد و شاید هزاران سال بعد از دل همه این ماجرا‌ها افسانه‌هایی تعریف کنند بسیار شنیدنی. 

 کاربری با نام «الهام»:
شما محافظ شهید رئیسی نبودید شما رفیقشون بودید برای همین با هم شهید شدید.

علی بیطرفان: 
می‌خواید بدونید شهید موسوی چجور انسانی بود؟ مصاحبه سردار جعفری با شبکه افق رو ببینید و لذت ببرید. سردار جعفری: «اگر شهید موسوی مسئول حفاظت رئیسی نمی‌شد ارتباطات مردمی او در این سطح امکان‌پذیر نبود.»

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.