رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی هشدار بنی گانتس برای خروج از کابینه، آماده انحلال کابینه جنگ است.

به گزارش بامداد سه‌شنبه الجزیره، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو در حال آماده شدن برای انحلال کابینه جنگ در پی تعیین ضرب الاجل از سوی بنی گانتس عضو کابینه است.

گانتس پیش‌تر با تعیین ضرب الاجل برای نتانیاهو، گفته بود: کابینه جنگ باید با فرارسیدن هشتم ژوئن (۱۹ خرداد) راهبرد جدیدی را که ضامن بازگرداندن اسرای ما و کاهش قدرت حاکمیتی حماس باشد، مشخص کند.

وی افزوده بود: به نتانیاهو تا هشتم ژوئن مهلت می‌دهم که راهبرد روشنی را برای جنگ و دوره پس از آن مشخص کند، اگر نتانیاهو به این درخواست‌ها پاسخ ندهد از کابینه اضطراری خارج خواهیم شد.

از سوی دیگر آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما نیز در این باره، گفت: کابینه نتانیاهو شکست خورده و باعث ایجاد تفرقه شده است. از سوی دیگر نتوانسته است به هیچ کدام از اهداف جنگ دست یابد.

لیبرمن از اعضای کنست و یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم اشغالگر خواسته است که اتاق عملیات مشترکی را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو تشکیل دهند.

این وزیر سابق رژیم صهیونیستی از «گدعون ساعر» و «گانتس» اعضای کابینه جنگ و لاپید به عنوان رئیس اپوزیسیون این رژیم خواسته است تا برای سرنگونی کابینه نتانیاهو ائتلاف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار