مجوز طرح توسعه کارگاه‌های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب هرمزگان تمدید شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تمدید مجوز تاسیس و ساخت طرح توسعه کارگاه‌های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب استان خبرداد.

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در راستای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اجرای بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، مجوز کارگاه تعمیر و ساخت شناور در بنادر و دریانوردی بندرلنگه به مدت یکسال تمدید و مجوز آن به مدیرعامل شرکت مربوطه تحویل شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد مردمی‌سازی اقتصاد دریامحور افزود: فعالان حوزه دریایی با شناسایی ظرفیت‌های بومی محلی و استفاده حداکثری بهره‌برداران از توانمندی‌های بومی کشور در راستای توسعه فعالیت‌های خود که در نهایت منجر به توسعه دریامحور خواهد شد، استفاده کنند.

مدیر بنادر غرب هرمزگان گفت: مطابق بند یاد شده اجازه تاسیس و ساخت هرگونه سازه و تاسیسات دریایی در دریا‌ها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی با داشتن حق نظارت در دوران بهره برداری از وظایف سازمان بنادر و دریانوردی بوده و با سازه‌های بدون مجوز مطابق تبصره الحاقی به بند فوق مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه همچنین صدور مجوز‌های مربوطه بدون هرگونه هزینه برای متقاضی است، افزود: متقاضیان دریافت مجوز تاسیس، ساخت و بهره‌برداری از سازه‌های دریایی می‌توانند با مراجعه به سایت SM.PMO.IR از فرآیند صدور مجوز‌های یادشده توسط سازمان بنادر و دریانوردی آگاه شوند.

وی گفت: متقاضیان بخش خصوصی نیز می‌توانند از طریق سایت MOJAVEZ.IR درخواست خود را ارسال و اگر ارگان‌های دولتی متقاضی صدور مجوز هستند نیز می‌توانند از طریق درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس SP.PMO.IR مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

سالاری افزودد: بنادر غرب هرمزگان آماده هرگونه همکاری در راستای پیشبرد اهداف نظام و سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه خدمات رسانی به سرمایه گذاران است؛ زیرا افزایش سرمایه‌گذاری در این بندر، توسعه امکانات و زیرساخت‌های بندری، تولید سرمایه و ایجاد اشتغال بیشتر را برای شهرستان به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار