فردا، برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان قزوین

رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان قزوین فردا سه شنبه به احترام هفت دانشجو معلم این دانشگاه برگزار می‌شود.

مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی قزوین در نشست خبری نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان قزوین در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت:  کنگره هزار و ۳۰ شهید دانشجو معلم کشور فردا سه شنبه راس ساعت ۱۵:۰۷، دقیقه به احترام هفت دانشجو معلم این دانشگاه برگزار می‌شود.

مشهدی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در دوران انقلاب و دفاع مقدس هزار و ۳۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، افزود: هزار و ۲۹ شهید دانشجو معلم در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند و یک بانوی شهیده نیز در جریان عملیات تروریستی سال گذشته در کرمان به فیض شهادت نایل آمدند.

مشهدی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و جمع آوری وصیت نامه و متون و اطلاعات مربوط به این شهدا و همچنین هماهنگی با دستگا‌های اجرایی جهت برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه از جمله اقدامات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اجلاسیه با هدف معرفی الگوی شاخص نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و هفت ساختمان دانشگاه تربیت معلم پردیس شهید رجایی قزوین به نام هفت دانشجو معلم شهید این دانشگاه نامگذاری می‌شود.

قزوین دارای ۵۸ معلم شهید و ۲۷۶ دانش آموز شهید و هفت دانشجو معلم شهید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.