کلنگ احداث دومین شهرک سلامت استان کرمان در شهرستان زرند با حضور خدام علی ابن موسی الرضا (ع ) به زمین زده شد.

 حاج علی شمسی نیا مدیر عامل خیریه ثامن الحجج و رئیس هیئت مدیره دارالشفای امام رضا علیه السلام استان کرمان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: بحمدالله مقدمات آغاز اجرای شهرک سلامت دارالشفا حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شماره ۲ استان کرمان در شهرستان زرند انجام شده و امروز کلنگ این مجموعه درمانی ارزشمند در شهرستان زرند در زمینی به وسعت ۳ هکتار (که توسط اداره راه و شهرسازی کرمان و استانداری صورت گرفته) به زمین زده شد .

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و هیئت همراه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اقدامات و برنامه‌های پیشرفت کشور همچنان ادامه دارد و در این راستا حرکت بسیار بزرگ و ماندگار توسط خیرین را در شهرستان زرند شروع شده تا شاهد احداث یک مرکز ویژه‌ای جهت بیماران خاص و مردم عزیز شهرستان زرند باشیم.

وی گفت: حدود ده الی دوازده بخش ویژه که مجموعه بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین و معین‌های اقتصادی شهرستان زرند این حرکت بزرگ و ماندگار که نیاز مبرم این شهرستان هست احداث شود .

حاج محمد ابراهیمی خیر نیکوکار هم اظهار امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره برداری از این شهرک سلامت باشیم.

برچسب ها: کلنگ زنی ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.