به منظور ایجاد بستر مناسب برای پاسخگویی مدیران به شهروندان، جلال علمدار مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد امروز دوشنبه هفت خرداد ماه از ساعت ۹ لغایت ۱۱ به صورت برخط به تماسهای مردمی پاسخ گفت.
او پس از دریافت و جمعبندی تماسهای مردمی در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و مشترکین، دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را صادر کرد.
مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در ادامه گفت: برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم یکی از تأثیرگذارترین روشها برای احصاء و رسیدگی به موقع نسبت به مشکلات است.
سال قبل دو بار همین مسیر را بستید دفعه دومش چهار ماه نوشتید و بستید. الان از اردیبهشت راه مردم را بستید و معلوم هم نکردی تا کی این وضع نابسامان قراره ادامه داشته باشد.