فرماندار چاراویماق بابیان اینکه راه‌های ارتباطی، مهم‌ترین نقش را در توسعه شهرستان‌ها دارد گفت: تقویت تاسیسات راهداری شهرستان، رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌ها از مهمترین انتظارات مردم این شهرستان از اداره راهداری است.

 توکلی همچنین با تأکید بر ضرورت نظارت بر نگهداری جاده‌ها اظهار کردوگفت:متاسفانه حمل و نقل بار با تناژ بالا که اغلب توسط معادن صورت می‌گیرد خسارت‌های جبران ناپذیری بر راه‌ها وارد کرده وجز تخریب عاید دیگری ندارد وی ازاداره راهداری وپلیس راهور خواست تا نسبت به کنترل دقیق بارنامه‌ها و برگ باسکول از تردد کامیون‌های با تناژ غیر استاندارد خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای رفع معضل فاضلاب مسکن مهرافزود: شهر قره اغاج فاضلاب شهری ندارد و نبود آن در منطقه مسکن مهر هم به بحران تبدیل شده است.

وی بیان کرد:مردم ساکن این منطقه، هر روز صحنه‌های تعجب برانگیز و ناخوشایندی از جمله سر ریز شدن گندآب فاضلاب در خیابان، نفوذ آب چاه‌ها به داخل یکدیگر، بوی تعفن و تجمع پشه و مگس و سیمای زشت و ناهنجار را ملاحظه می‌کنند و زندگی برای این مردمان در چنین شرایطی سخت و زجرآور شده است.

فرماندار چاراویماق  دستگاه‌های متولی مسکن مهر اعم از اداره راه وشهرسازی، بنیاد مسکن اداره آبفا را مکلف کرد تا در عرض ده روز مشکل این شهرک را حل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.