معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امکان پرداخت صدقات از طریق کارتخوان نانوایی‌های سراسر استان فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:با فعال شدن گزینه صدقه در دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها، نیکوکاران می‌توانند با انتخاب این گزینه صدقه خود را در هنگام خرید نان پرداخت کنند.

علی اخلاقی  سرانه ماهیانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی را هزار و ۳۷۶ تومان در سال گذشته اعلام کرد و افزود:  از مجموع صدقات پرداختی نیکوکاران در سال گذشته سهم هر خانوار تحت حمایت این نهاد، ماهیانه مبلغ ۵۹ هزار تومان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۲۲ هزار و ۹۰۰ خانوار تحت حمایت هستند، گفت: نیکوکاران استان با اعتماد به این نهاد،  دو ماه اخیر نیز ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

او  با اشاره به نحوه تسهیم صدقات توسط این نهاد، افزود: صدقه‌های جمع آوری شده براساس موازین شرعی و در مواردی از جمله تأمین کمک هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و معاش مددجویان مصرف می‌شود.

اخلاقی با اشاره به بستر‌های الکترونیکی پرداخت صدقه، به بستر فراهم شده در نانوایی‌های سطح استان نیز تاکید کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند صدقات خود را علاوه بر استفاده از QR کد نصب شده بر صندوق‌های صدقات و کد‌های اختصاصی مشترکین صدقات، همچنین استفاده از شماره #۲*۰۳۱*۸۸۷۷*، پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.