مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه رایگان توانمندسازی راهنمایان گردشگری در استان خبر داد.

مهدی اسحاقی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه رایگان توانمندسازی راهنمایان گردشگری در استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی توسط موسسه آوا پارسه و تحتنظارت واحد آموزش گردشگری برگزار می‌شود.

او افزود: آشنایی با جنگل‌های شمال و گونه‌های درختی جنگل‌های هیرکانی محور مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی خواهد بود.

اسحاقی با بیان اینکه تمامی راهنمایان گردشگری، دانشجویان و فعالان حوزه گردشگری می‌توانند در این دوره شرکت کنند، گفت: آموزش یکی ازملزومات توسعه گردشگری است و ارائه آخرین اطلاعات و یافته‌های موجود در این دوره‌های آموزشی به ارائه خدمات مطلوب به گردشگران منتهی خواهد شد.

او از راهنمایان گردشگری به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیب گردشگران به سفر‌های گروهی برشمرد و افزود: اشراف راهنمایان به ویژه بلد‌های محلی به محیط و داشتن اطلاعات عمومی در زمینه‌های مختلف و توانمندی در برقراری ارتباط با اعضای تور، می‌تواند به‌تن‌هایی موجب انگیزه سفر دوباره گردشگران به آن منطقه آن‌هم در قالب سفر گروهی باشد.

کارگاه رایگان توانمندسازی راهنمایان گردشگری شنبه ۱۲ خردادماه جاری در جاده آمل به محمودآباد، کلوده، مرکز بذر جنگلی خزر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار