بخشدار مرزن‌آباد از تخریب پل "واسپول" به علت بارندگی شدید و طغیان رودخانه خبر داد.

محمدرضا محمدحسینی گفت: بارندگی شدید شب گذشته سبب طغیانی شدن رودخانه و در نتیجه تخریب پل واسپول در این دهستان شد.

وی اظهار کرد: این پل نقطه اتصال ۱۲ روستای این دهستان بوده که شب گذشته تخریب شده و با اینکه ظهر امروز به ترمیم آن اقدام و تردد اهالی این روستاها برقرار شد، حوالی ساعت ۱۸ گزارش شد رودخانه واسپول طغیان کرده و دوباره این پل تخریب شده است.

بخشدار مرزن‌آباد گفت: پلی که نقطه اتصال این روستاها بوده پس از سیل ۲ سال گذشته به طور موقت برای رفت و آمد اهالی ساخته شد که با بارندگی شب گذشته تخریب شد.

محمدحسینی افزود: با گذشت این سال‌ها هنوز پل واسپول به طور اساسی ساخته نشده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این دهستان آن است که با هر بارندگی و طغیانی شدن رودخانه این پل تخریب شده و آنان برای رفت و آمد دچار مشکل می‌شوند.

بخشدار مرزن‌آباد برای تکمیل پل نیمه‌کاره واسپول خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی مسوولان شد و تاکید کرد: طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس، تکمیل این پل نیازمند حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

محمدحسینی ابراز امیدواری کرد : با تلاش‌های بدون وقفه پیمانکاران و دیگر مسوولان نهادهای مرتبط به زودی پل تخریب شده واسپول ترمیم و ارتباط اهالی این روستاها با مرکز بخش برقرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار