مجموعه تلویزیونی 'لبه آتش' به كارگردانی ' جواد افشار' و تهیه كنندگی ' حمید آخوندی' و 'علیرضا جلالی' در 15 قسمت از شبكه یك سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مجموعه تلویزیونی برای پخش در دهه فجر انقلاب اسلامی تولید شده است و پخش آن از امشب(شنبه) آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه جاری ادامه می یابد.

ابتدا این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه ای آماده پخش شده بود اما به دلیل آنكه در ایام دهه فجر ویژه برنامه های متعددی از شبكه یك سیما درباره پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می رود، مسوولان این شبكه ترجیح داده اند تا 'لبه آتش' را در 15 قسمت 35 دقیقه ای پخش كنند.

ساخت مجموعه تلویزیونی 'لبه آتش' با حضور بازیگرانی از جمله حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری، كاظم بلوچی، اسماعیل شنگله، نگین صدق گویا، عبدالرضا زهره كرمانی، حمید افشار و هادی قمیشی از یكسال پیش آغاز شد و از آذرماه امسال آماده پخش از تلویزیون بوده است.

فضاهای این مجموعه در تهران و ارمنستان ضبط شده اند و مهدی سجاده چی، صادق كرمیار، برزو نیك نژاد و هوشنگ قنواتی زاده نویسندگان این مجموعه هستند.

'لبه آتش' روایتگر آخرین روزهای حیات رژیم پهلوی است كه ژنرالی آمریكایی برای بقای نظام سلطنتی به ایران می آید و یكی از ماموریت هایش بمباران از پیش طراحی شده موقعیت هایی است كه انقلابیون و رهبران انقلاب در آنجا مستقر هستند.

سه نظامی (سرباز، درجه دار و افسر) از رسته توپخانه، منتظر دستور مافوق برای گلوله باران تهران هستند. در آن شرایط كه نظامی ها از لحاظ روحی و عاطفی به شدت دچار مشكل شده اند، این سه نظامی ایزوله شده به مهمترین سووال ممكن می اندیشند. اینكه چرا آنها را برای انجام این ماموریت انتخاب كرده اند. در حالیكه هیچ كدام به شاه دوستی در ارتش اشتهار ندارند.

مهدی مجدوزیری مدیر تصویربرداری، مهری شیرازی طراح گریم، هادی افشار صدابردار و شهرام دانش‌پور مدیر تولید این مجموعه تلویزیونی هستند ضمن آنكه كار تدوین آن را نیز مریم جلالی و مجید حسنی انجام داده اند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.