مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: آزمون استخدامی شهرداری‌های این استان پس از چند بار تعویق، ‌پنجشنبه هفته جاری ۱۰ خرداد برگزار می‌شود.

سعید خلجی با بیان اینکه علت تغییر زمان آزمون، مشکلات فنی در سازمان مجری برگزاری آزمون بود، ‌گفت: داوطلبان می‌توانند اطلاعات لازم پیرامون زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه و نیز محل برگزاری آزمون را از طریق وبگاه hrtc.ir جویا شوند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون شهرداری‌های استان ثبت نام کرده اند که از این آمار ۶۲ درصد مردان و ۳۸ درصد زنان هستند.

خلجی اظهار کرد: تقریبا همه رشته‌های آزمون شهرداری‌های استان زنجان برای خانم‌ها و آقایان مشترک بوده و فقط رشته آتش‌نشانی مختص آقایان است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه جذب نیرو در حوزه شهرداری‌ها در ۱۵ شهر استان انجام می‌شود، اضافه کرد: بیشترین سهمیه در این آزمون مربوط به شهرداری زنجان با سهمیه جذب ۷۰ نیرو است.

وی با بیان اینکه این آزمون بر اساس تشکیلات سازمانی ارائه شده از سوی شهرداری‌ها و نیروهای مورد نیاز آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: با برگزاری این آزمون تشکیلات سازمانی شهرداری‌های استان در حوزه نیروهای قرارداد کار معین تکمیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.